16 februar 2006

Basselår

Der er 18 dage til aflevering. Der er curling i fjernsynet (en totalt spændende sport. Man sidder jo på kanten af sofaen hele tiden!) Der er tusind andre spændende ting man liiige kunne give sig til. Jeg har for eksempel vasket op idag for at slippe for at skulle forholde mig til min bacheloropgave. Ja, vi skal til det igen, overspringshandlingerne står i kø for at tage opmærksomheden fra det væsentlige, nemlig mine udsigter til at bestå lærereksamen. Og jeg kan igen bekræfte mig selv i, at når det kommer til selvdiciplin og skole, så har jeg rygrad som kogt spaghetti. Jeg er så let at friste... Men imorgen flytter Matador ud til svigermor og de næste to uger har jeg fri til kun at beskæftige mig med basselår, så der er lys forude. Jeg kan sagtens. Selvfølgelig kan jeg det!

Ingen kommentarer: