05 marts 2006

Basselår - afleveres imorgen.

Det eneste jeg har skullet idag var at printe min bacheloropgave ud i tre eksemplarer. Jeg har været alene hjemme siden fredag formiddag, Martin og Vocal Line skulle synge en koncert et sted i Frankrig igår. Så jeg har måttet finde ud af alle de der ting i Word som jeg ellers er meget hurtig til at spørge ham om.
Jeg var stort set færdig med opgaven allerede igår eftermiddags, så Lasse og jeg tog ud for at dyppe os i suppen. Hold da k... det var koldt! Det sneede og blæste og var helt vidunderligt! Fire dyp, fire gange varm, varm sauna, og da vi endelig var gennemkogte og skulle i klunset igen havde vinden vendt en smule og vores tøj var dækket af et fint lag sne... Der var fuld valuta for alle pengene :-) Det var dæleme godt til os. Jeg er jo personligt af den mening, at man ikke kan afvise vinterbadning hvis ikke man har prøvet det. Jeg forstår det godt hvis man i forvejen ikke er særligt vild med at gå i sauna, for det er trods alt 95% af en god tur i suppen. Men hvis det bare er fordi man er kuldskær, så har man ikke min medfølelse. Jeg af alle mennesker er helt vildt kuldskær og går med lange underbukser fra december til midt i april. Og det værste dyp er det første. Derfra går det KUN fremad. Og man har det SÅ dejligt bagefter.
Jeg afleverer min billet til bacheloreksamen imorgen inden kl. 12.00 dut! Så må vi se hvad intellektet rækker til engang i uge 25...

Ingen kommentarer: