11 februar 2007

Musikpolitiet giver op!


Dansk Melodi Grand Prix handler ikke længere om den gode sang eller om den dygtige solist. Hvis det stadig handlede om ovenstående, så havde James Sampson eller Annika Askman stået som vinder af finalen igår. Men Hr. og Fru Danmark har set, at sidste år vandt Lordi den internationale konkurrence, iført de mest outrerede rollespilskostymer, så "vi må hellere sende noget skørt afsted til Findland i år". Derfor representeres DK nu af en mand i glimmerkjole og med lyserød overdimensioneret hanekam. Jeg har ikke noget imod mænd i glimmerkjoler, men hvis de skal være vores bidrag til det internationale melodi grand prix, SÅ SKAL DE FANDME KUNNE SYNGE! Sorry, Peter Andersen, men der har du altså langt igen. Til gengæld havde du nok de pæneste ben, dansk melodi grand prix nogensinde har set!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg vil naturligvis give skylden til de 150.000 seere, der faldt fra i forhold til sidste år. De ville helt sikkert have stemt på James :-)

Jeg synes derfor vi skylder hinanden at lave et bedre bidrag næste år. Jeg kan alle de musikalske klichéer - jeg mangler bare en tekst!