18 april 2010

Ungpigevokal

Elsker Sanne! Elsker Sneakers! Martin fandt lige noget gammel film med Fru Salomonsen på YouTube, fra før hun blev mit idol. Ved faktisk ikke om det endda er fra før jeg blev født.... Nå, men det jeg ville sige er, at Eva og jeg helt sikkert bliver nødt til at høre Sneakers i morgen fra vi står op til vi skal i seng (eller til Martin og Ole kommer hjem og vi skal se Teletubbies eller Wall*E)  Vi skal danse til "Ta med mig" og nyde Sannes lækre, skarpe og præcise ungpigevokal. Vi skal skråle med på "Johnny på havet" og drømme os med "Sui-Sui" på togtur. Vi skal nyde det gode, gamle. Der er ikke nogen større RockMama i DK, og har ikke været det. Men jeg vil helst huske Sanne som jeg så hende til min første Sanne-koncert på Pejsegården i Brædstrup. På "1997"-turnéen, med numre som "Den lille løgn" og en cover-version af Lenny Kravitz' "Are you gonna go my way". Eller på "New York minute" turnéen hvor jeg fik chancen for at give hende et kram og fortælle hende at jeg syns hun var for skøn. "Åh, i lige måde, skat", var det svar jeg fik tilbage. Den Sanne vil jeg huske og holde af. Og præsentere min lille pige for.

Ingen kommentarer: