19 marts 2004

To dage med forårsfornemmelser i luften, især på temperatursiden. Jeg blev så inspireret at jeg måtte have nederdel på og selvfølgelig en forårsjakke. Hverdagen er langt mere livlig og til at have med at gøre når vejret holder sommer.
Vi var på lejlighedskig igår. Vi er solgt! Vi skal flytte! Vi er så glade og spændte og har masser af ideer til hvordan vores nye hjem kan komme til at se ud. Det bliver så dejligt at vi begge to er hjemme når vi er det samme sted. Ikke flere dage med skiftetøj i tasker, ikke mere to tandbørster, ikke mere to husførsler. Der er udsigt til at tingene bliver nemmere fra nu af.
Idag tager vi på visit til Vestjylland. Det er længe siden jeg har været hjemme. Der bliver sikkert spurgt til en ønskeseddel.... Jeg ønsker mig en bore-skruemaskine.

Ingen kommentarer: