26 april 2005

Skrivestresssss

Det er tirsdag, på fredag skal jeg aflevere mine eksamensopgaver. Jeg er færdig med to af dem, men den tredje og største sidder jeg stadig med. Ind imellem går det godt, ind imellem synes jeg at jeg gentager mig selv og jævnligt synes jeg at jeg er på vej ud af et sidespor... Flot, Ida.
Men nu er jeg igang med en overspringshandling, nemlig at skrive en lille blog... :-)

Vi var i København i weekenden. Vi havde billetter til Sanne Salomonsens "Show" på Bellevue Teatret. Med skønt (men lidt koldt) solskinsvejr var vi også en tur på Bakken, hvor vi så en masse forskellige rockere. Både Banditos, Hells Angels, No Name og en masse prospects. Vi blev enige om at de nok havde holdt møde og så lige tog en promenadetur rund på Bakken for at vise at de godt kan sammen...
Sannes show var en god oplevelse. Hun spillede mest gamle Sneakers sange og sange fra den nye plade "The Album" (super original titel...) Der var dansere og artister, og når man er fan, så er det slet ikke nødvendigt med en masse fegumdik til musikken. Sanne er nok. Imellem numrene fortalte hun anekdoter fra sit rockmama-liv, og det var til gengæld fan-guf. Jeg elsker at vide mere om mine idoler. Hun spillede også mit yndlingsnummer fra "In a New York-minute" pladen, nemlig In love we grow. Der måtte jeg lige knibe en tåre. Hun spiller den aldrig live, men vi fik den på Belevue. Det var dejligt.

Ingen kommentarer: