11 juni 2005

Eksamensbuhu

Det er svært at læse til eksamen når man er alene om det. Har luntet om den varme grød i flere dage, fået læst lidt og tænkt endnu mere og ellers lavet overspringshandlinger som en gal. Men idag fik jeg Martin til at sidde og lytte mens jeg prøvede at sætte ord på mine tanker og forklare de plancher jeg trods alt har fået lavet. Det satte gang i motivationen! Han stillede spørgsmål (ikke særligt faglige, men gode forklaringsspørgsmål...) som gav mig mulighed for at få sagt en masse gode ting. Nu har jeg bestemt mig for at fremlægge for mig selv de næste par dage og indspille min fremlæggelse på minidisc så jeg kan lytte det igennem og få skrevet en form for manuskript og også få en fornemmelse af hvor lang tid det tager at sige det jeg vil sige. God eksamenstaktik. Jeg ville nu alligevel gerne snart være færdig. Der er 10 dage endnu til jeg kan læne mig tilbage og sige at jeg har sommerferie. Derefter går det løs i mit sommerjob på "Sandet", en sommerforanstaltning som Train og Kupé står for nede ved Europaplads. Så jeg håber på sol og sommer og varme fra d. 21. juni og frem til engang i oktober.....

Ingen kommentarer: