27 juni 2005

Matador, job, Jeppe og Salling

Idag fik jeg hentet Matador hjem igen. DVD'erne har været på frivilligt ophold ude hos Martins forældre mens jeg læste til eksamen. Hvis de stod herhjemme ville jeg ikke få læst... Det ville være meget sjovere at nuppe et afsnit eller tre af livet i Korsbæk. Og det får man ikke 8, 9 og 10 af. Men nu har jeg ferie, så nu er Matador i hus igen. Det er altså tv-historie i topklasse. Jeg elsker det!!

Mht. mit sommerferiejob, så går det ikke helt som forventet... Der kommer ikke så mange mennesker på Sandet at der er råd til at have to på vagt ad gangen, så det er kun dem der er oplært der har fået vagter i denne uge. Og jeg har kun haft een vagt indtil nu, nemlig i lørdags, så jeg står omtrent nederst på listen til vagter. Men så har jeg jo fri i stedet for. Og det er heller ikke værst.

Min fætter Poul og hans kæreste Malene blev forældre til en lille dreng i lørdags. Min mor ringede til mig lørdag morgen før kl. 9.00 for at fortælle den glade nyhed. Jeg glæder mig til at se dem igen og til at se ham den lille ny.

Og så stod jeg op kl. 06.35 idag for at tage til UDSALG i Salling. Med kurs mod lingeriafdelingen og med et gavekort på 500 kr der brændte i lommen. Jeg har nemlig lavet en aftale med mig selv: Aldrig mere billige H&M bh'er som er for små og sidder forkert! Mine bryster har fortjent at blive holdt på plads af bøjler og blonder der passer perfekt. Jeg behøver vist ikke sige at jeg måtte have lidt kontanter op ad lommen også...

Ingen kommentarer: