11 januar 2006

Bridezilla? Eller bare chokoman på afvænding...

Gik helt i bryllupsmode igår da der kom et brudekjolekatalog ind ad brevsprækken. Jeg styrtede ned i byen og købte fluks to blade mere... Og siddende i sofaen med en kop te og de kritiske "jeg-er-bruden-og-skal-kun-ha-det-bedste"-briller på, pløjede jeg alle tre blade igennem med en millitærpersons præcision. OG JEG HAVDE SÅDAN LYST TIL CHOKOLADE!!! Det kan godt være at sådan et blad koster det samme som 5-7 rittersport, men det bliver de ikke spiselige af... Det er de underligste ting man tænker, når man forsøger at vende sig selv af med at spise alt for meget sukker. Men jeg klarede en sukkerfri dag igår! "Så må du godt forkæle dig selv, Ida, ta du bare og køb en Twix i pausen idag, det har du fortjent! NEEEEEJ!!!! Dumme hjerne, så kan vi jo begynde forfra imorgen, hvad tænker du på!? Nåh, ja, chokolade, det vidste jeg jo godt... Masser af vand, masser af frugt, masser af nødder, masser af alt mulig andet end sukker. Og en lille bitte pose vingummi... NEEEEJ!!! Tag dig sammen kvinde, du kan hvis du vil, OG DET VIL DU!

Ingen kommentarer: