11 marts 2007

99 dage tilbage!

Jeg har nu været gravid i 181 dage, og har 99 igen. Når man stiller det op på den måde virker det helt vildt! Men på den anden side, så går tiden forrygende stærkt, og lige pludselig skal jeg på barsel, og så kommer den lille prins/prinsesse ud til os. Den er i øvrigt aldeles livlig. I bøgerne står der, at man skal holde øje med om den bevæger sig, og hvis man observerer mindre end 10 bevægelser på en dag, er det vigtigt at kontakte lægen eller fødestedet. Vores baby har allerede rundet de ti livstegn inden klokken er 10 om formiddagen, og jeg mærker den alle mine vågne timer. Dygtig! Og med under 100 dage tilbage er det lige som om vi nu kan se en ende på tykmaven. :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvad ville du gøre hvis du kun havde 99 dage tilbage?

Jeg ville...

Skynde mig at rose min hustru for hendes flotte mave!

Ærgre mig over, at det ikke er mig der har orlov lige om lidt...

...men samtidig glæde mig over, at det ikke er mig, der skal føde!