09 maj 2007

40 dage til termin...

Hvem var det nu der vandrede fyrre dage i ørkenen...? Var det Moses? Nej, det var vist fyrre år, var det ikke? Nå, jo, der er fyrre dage fra Påskedag til Kr. Himmelfartsdag. Og Gud lod det regne i fyrre dage og fyrre nætter i historien med Noahs ark. Nå, så kan jeg vel også godt gå og ligne Konsulinde Holm i 40 dage endnu... plus/minus.
Baby står rigtigt, med hovedet nedad og har ikke mulighed for at vende sig mere. Det er jo godt. Men det betyder ikke at den er holdt op med at bevæge sig. Den roterer nemlig, som når vi andre drejer os rundt i piruetter. Læge og jordemoder er lidt uenige om størrelsen på baby. Jordemoderen mener den er et stort barn, lægen mener der er meget fostervand, og at det er det, der gør min mave stor. Jeg er sådan set ligeglad, jeg tror på, at man ikke får større børn end man selv kan føde, og vil i øvrigt bare gerne snart se det lille menneske, som er inden i mig.

Jeg er i øvrigt ved at lave min hjemmeside om. Hvis du ind imellem kigger der, så skal du ikke tage dig af, at der er nogle billeder af fremmede mennesker, eller at der står noget på latin her og der. Jeg kommer til det, det lover jeg :-)

Ingen kommentarer: