11 juni 2007

Har du sovet godt i nat?

Når min mor fortæller om, at hun sad op og sov den sidste måned af sin graviditet, fordi hun var meget besværet med to børn i maven, så ved jeg godt, at jeg har det godt. Men alligevel, lidt pivet må man godt være, og lidt medlidenhed ønsker jeg mig også med på vejen. Jeg har fået ondt i ryggen af al min plus-vægt. Lægen siger, at bevægelse - altså varme, arbejdende muskler - er den eneste effektive medicin, og hvis det nu er, så er det ok med en pinex eller to... Men jeg kan jo ikke rende rundt og fylde min krop med piller hele tiden, så hvis du ser mig stå og "danse grimt" som Søs Fenger sagde i en gammel reklame, så er det bare fordi jeg satser på varme, arbejdende muskler... Jeg står endda op om natten og strækker ud og danser lambada, når jeg nu alligevel er oppe for at tisse... Mit liv er ufatteligt indholdsløst for tiden, når jeg blogger om nattegymnastik... Suk! Syv dage igen... med risiko for 14 dages forlængelse... It better be worth it!

Ingen kommentarer: