04 juni 2007

Fodbold og fjorten dage igen...

Øv, jeg ville ønske at jeg i lørdags havde været passioneret fodboldfan med højt hævet nationalfølelse... Den vanvittige fodboldlandskamp kunne i så fald have sat fødslen igang. Men nej, jeg går stadig rundt med min egen fodbold på maven og føler mig som kaptajn Vom. Min søde svigermor synes jeg har den fineste gravide mave, og forsikrer mig om, at jeg ikke ser ud som den skude jeg føler mig som... At alt sidder lige hvor det skal. Og det er rart at høre, bare det ikke bliver ved med at sidde hvor det sidder nu. Folks forudsigelser om at "nu kan det ikke vare længe endnu", og "jeg tror du føder før tid" kan jeg ikke bruge til en hujende fis! Hvis nogen tror jeg føder før tid, så vil jeg have argumenter og facts på bordet! Ikke det der "det tror jeg bare". Og heller ingen historier om "da jeg fødte, da var det sådan og sådan, måske er det også sådan for dig" NEJ TAK. Jeg kan kun bruge råd og vejledning der er direkte ve-stimulerende.

Dog ville jeg ikke bytte liv med Danmarks for tiden mest udsatte og forhadte mand. Når Martin skal udtrykke sin ringeagt for et menneske som ham der i sin 100-hestes-brandert løb ind på banen i Parken i lørdags, så siger han: "Hans forældre må virkelig være stolte!" Det er de nok ikke... Manden kan ikke komme hjem til sin egen lejlighed, han har i følge bt.dk lejet et sommerhus et hemmeligt sted sammen med kæresten (hvem gider i øvrigt være kæreste med en mand der drikker 15-20 øl i forbindelse med en fodboldkamp og løber ind på banen fordi han lige vil sige dommeren en sandhed eller to... Jeg mener, 15-20 øl! Jeg går i dørken efter max 4 store fadøl...) fordi han er bange for at blive fundet. Ja, hurra, det ville jeg dæleme også være bange for. Tag du bare lige og bliv der sommeren over. Det er vist bedst for både DK og dig. Jeg skal indrømme, at jeg glæder mig meget til igen at smage en kold øl, men fulde mennesker siger mig ingenting! Jeg tror jeg vil bruge dagen idag til at tænke over, hvordan jeg ville have det, hvis idioten var en jeg kendte...

Ingen kommentarer: