27 december 2009

Jul hjemme

- det kan anbefales! Især når man holder den sammen med sin familie og sine forældre og tvillingebror. Vi havde verdens bedste juleaften. Intet mindre. Og jeg fik en (om ikke romantisk, så meget praktisk og) fantastisk julegave: Et nyt batteri til min MacBook! Så nu kan jeg igen sidde i sofaen og blogge, læse nyheder, følge med på gravid-forum og Facebook, uden at skulle have en dum ledning hængende, som hele tiden falder af... Min mand forstår til fulde mine behov ;-) Han fik så også en praktisk gave: Nye hovedtelefoner, for de gamle (med mere end 10 år på bagen) holdt ikke til at blive revet af i fantom-fart da han en dag skulle redde poden fra at falde alt for langt ned ad trappen... Hvad ofrer man ikke for de små?

Nu begynder så for alvor ventetiden på lillesøster inde i mors mave. Med en måned til terminen kan alt jo ske inden for den nærmeste fremtid. Så nu vil jeg gå ned og plyndre juletræet (eller i hvert fald begynde på det) og hvis jeg føder før tid kan man være heldig at blive budt på resterne af vores bjerg af julesmåkager, hvis man kommer på barselsvisit. Det lyder fristende, ikke :-)

Ingen kommentarer: