21 december 2009

Klar til jul

Der bliver ikke gjort hovedrent i hytten her inden juleaften. Jeg er simpelthen for gravid til at jeg kan holde til sådan en omgang. Oven i det, så har jeg slået foden (sku undvige en legetøjsbil, og vred om i stedet...) så jeg er ikke til megen nytte... Håber blot at jeg når at få ryddet nogenlunde op inde i vores gæsteværelse, så mine forældre kan sove der julenat. Det må jeg kunne svinge mig op til.

Går ellers og venter på, at min kusine Heidi og min fætter Jans kone Tenna skal føde. De er begge gået over tid nu, så det kan være det er lige nu det sker. 3 uger efter min termin d. 27. januar har min kusine Mette termin, og hen på foråret har min fætter Michaels kone Anita termin. Min bedstemor bliver altså oldemor fem gange inden for 5 måneder. Man må sige, at vi gør vores bedste for at bidrage til artens overlevelse :-)

Nu er Ole puttet og jeg vil gå nedenunder og skrælle mig en gulerod. Har mest lyst til 10 flødeboller eller en kæmpe plade mørk chokolade, men det vil badevægten ikke bryde sig om. Og tøsen i maven har vist bedst af den der gulerod.... Suk....

Ingen kommentarer: