03 september 2010

Sko!

Jeg elsker sko! Og jeg elsker ikke mine fødder. Jeg ville ønske at jeg havde helt gennemsnitlige, almindelige fødder, men den gen-pøl jeg er fisket op af, har givet mig en bred størrelse 41 "dame"-fod at gå gennem livet på. Derfor er jeg altid på jagt efter skomærker der kan rumme mine fødder uden at jeg får knyster, vabler og uudholdelige smerter, og som samtidig yder mig bare lidt moderigtig retfærdighed. Jeg har ejet de fodformede sko jeg skulle eje. Nu vil jeg have smarte, sofistikerede og sexede sko, tak! Og hvilken jagtmark er bedre end internettet? Ik nogen, faktisk...
Desværre er det jo sådan med internettet, at man ikke lige har mulighed for at prøve selve skoen... Det er  faktisk heller ikke helt vildt nemt at finde ud af hvor skoene bliver solgt i fysiske butikker. Og hvis der er et nederlag jeg kan undvære, så er det at sidde herhjemme med et par sko, købt på nettet, der er for små eller for smalle. Så hellere sidde i en butik og knurre lidt af skosælgeren.

Så er der prisen.... Jeg tror - efter timers research - at f.eks. Lloyd sko måske er noget jeg kan passe. Eller Gabor, eller Angulus. Og et par koster lige lidt mere end min søns vintergarderobe. Suk... Men på den anden side, hvis de passer og giver mig god fodkomfort, så er pengene vel godt givet ud.

Så imens jeg lægger penge til side til opgradering af mine fødders sexapeal, kan jeg jo surfe og drømme.... f.eks. om de her sko og støvler :-) Det er ikke sikkert de er moderne, men jeg synes de ser fantastiske ud!

20-029-00
20-002-01
20-080-00

Ingen kommentarer: