28 oktober 2010

Tu-tu-tusindben!

Føler mig for tiden som en der øver sig i at gøre flere ting på en gang. Jeg er lige begyndt på arbejde igen efter barsel og jeg er nødt til at skrive ALT ned, som jeg skal huske. Samtidig er min kære mand hjemme med Eva og stiller mange spørgsmål til hendes hverdag. Ting som jeg ikke før har skullet sætte ord på, skal jeg nu gerne kunne beskrive kvalificeret, og helst inden kl. 7 om morgenen hvor jeg forsøger at komme ud af døren og på arbejde. I det hele taget foregår der enormt mange ting hjemme hos os inden kl. 07.00. Den anden dag nåede jeg at lappe et punkteret barnevognshjul før morgenmaden... 

Det er dejligt at være tilbage på skolen. Jeg er kommet tilbage til søde kolleger og spændende samarbejder. To nye klasser til musik og så selvfølgelig tilbage til min egen 2. klasse, som bare er fantastiske. De hører efter (for det meste...) og går til skolearbejdet uden at kny. De arbejder koncentreret i længere tid og de kan sgu alle sammen læse. Det er bare nogle dejlige unger!

Min eneste fritidsinteresse tager også meget tid og fokus. Jeg kom i august med som 2. alt i et a capella kor der hedder Naura. Vi skal synge efterårets første koncert på torsdag til ForskerFight på universitetet, og jeg har altså lige et stykke vej igen inden jeg kan det hele udenad... Men det er sjovt og dejligt at hjernecellerne er grundigt på arbejde ind i mellem. Det er et kor med lavt handicap, hvis man kan bruge golf-termer om den slags. Jeg glæder mig til at prøve at synge koncert med de andre, og der er heldigvis flere koncerter i kalenderen inden jul.

Og apropos jul, så har svigermor allerede bedt om en ønskeseddel, så nu er hovedet lagt i blød... For hvad skal man ønske sig når man har den dejligste mand og to vidunderlige børn, et spændende job og nok af sjove ting at give sig til...?
Nyt undertøj.

Ingen kommentarer: