29 april 2011

32 med fuld musik.

I går blev jeg 32 år (eller tolvogtyve, som det jo også hedder) Jeg elsker at have fødselsdag. Og dagen sluttede med kor - en seance med Peter Kunz for at optimere vores visuelle udtryk når vi skal synge til kor-konkurrencen på AAVF. Det var fedt og det bliver fedt. 

I tråd med mit løfte kommer der selvfølgelig et fødsels"dagens". Det er en Hugo Boss kjole, købt på udsalg (naturligvis, jeg er jo offentligt ansat), røde woolford strømper og mine skønne sorte Gabor sko med lille hæl. Jeg har også et stort magueritte-smykke på, men det kan man ikke så godt se. Og så står jeg i vores dejlige park, som lige nu bare bliver mere og mere grøn og skøn.
Idag har jeg fri. Og hvor er det pænt af Prins William og Prinsesse Catherine at vælge at blive gift på min fridag. TV-brylluppet nydes i fulde drag.

Ingen kommentarer: