27 april 2011

Det første "dagens"

Så kører bussen! Sikke hurtig jeg kom ud af starthullet, hva! ;-) Tak til Randi for fotoassistance.
Kan man være smart og moderne når man er udearbejdende småbørnsmor? Altså, jeg ved ikke med moden, men jeg syns selv jeg er smart.Og for nu at følge "dagens"-reglerne, så skal jeg jo da også lige skrive lidt om hvad jeg har på. T-shirten (kalder man det egentlig stadig det?) er fra Blend Det er tusindvis af små sorte pailetter der er med til at skrive: HOW ARE YOU . Bukserne er fra H&M. Støvlerne (totalt yndlingsstøvle) er af mærket Simply og har en lille hæl. Armbåndet er fra hjemmeværkstedet. Læg venligst mærke til læder-match-effekten. Der syns jeg virkelig jeg gjorde et fashion-do.
Jeg forventer kommentarer fra alle fashionistas der læser med. Også dem der ikke synes de ved så meget om mode. Kritik af alle slags modtages. Jeg har brede skuldre, der kan tage det. Og jeg ved hvor der står en tøjcontainer, hvis dommen er, at det er helt håbløst....

1 kommentar:

Om mig sagde ...

Power. Glæde. Udstråling. Autoritet. Spas. Ida. Like!