20 august 2011

Jeg er verdens mest utjekkede mor!

...for jeg glemte alt om, at der var tilmelding til gymnastik for Ole i onsdags. Siden april måned har han spurgt hvornår han skulle til gymnastik igen. Og vi har forsøgt at forklare ham, at der først er gymnastik igen til efteråret. Og hvad laver moderen så den aften der er tilmelding? Hun bager kager (læs: plejer sine egne interesser/hobbies) Hun løber en tur (læs: tænker kun på egen sundhed...) Først da jeg nåede forbi Præstemarkhallen kom jeg i tanke om... GYMNASTIKTILMELDING!! Og så spurtede jeg hjem! Det resulterede i den hurtigste kilometertid nogensinde for mig, men derudover kom jeg hjem til et tilmeldingswebsite der kunne melde om udsolgt til Oles hold. Han kunne dog få lov at komme på venteliste.... Hurra! Så nu tager vi i svømmehallen mandag eftermiddag i stedet. Det lader til at Ole har stillet sig tilfreds med den løsning. Men fra nu af, bliver vigtige datoer og tidspunkter ALTID skrevet op!

Ingen kommentarer: