14 august 2005

Skanderborg Festival i gråvejr...

...føles ikke helt som rigtig Skanderborg Festival. Alligevel kan det ærge min festival-glade sjæl at vi ikke fik købt billetter før der var totalt udsolgt. Jeg tog ned til festivalområdet og så til Lærke og Anders og deres venner i torsdags, og fik også hilst på Rune og ønsket ham en god festival. Hyggeligt selskab, men vejret var ikke som det plejer at være til Skanderborg. Det er synd for dem som er der for første gang, for de får nok ikke oplevet den der afslappede og frie bøgeskovsstemning. Hvis man hele tiden går og kigger ned i jorden fordi det ellers ville regne ind i ansigtet på én, så går meget af festivalen tabt. Hov, hilste også på Bettina og mødte dermed alle dem jeg gerne ville sige hej til. Heldigt nok. Jeg håber vi er med igen til næste år.

Uden festivalbillet har vi gået herhjemme og hyttet os for augustregn og blæst. Det er helt forkert vejr vi har haft de sidste fjorten dage. Der må snart komme noget sensommer. Jeg var på arbejde i nat, og vi havde 1000 færre gæster end vi plejer på en gennemsnitslørdag. Det kan mærkes at der er festival i Østjylland. Vi fik tilsyneladende besøg af Anastacias band og noget crew, men Anastacia selv krøb nok under dynen på Hotel Royal i stedet for at gå i byen i Århus. Jeg fik fri allerede kl. 02.45, den korteste vagt jeg nogensinde har haft på Train. I morgen tager jeg nogle dage til Tarp og hjælper Rune med hans nye lejlighed. Nu har han flyttet for mig så mange gange at det er helt pinligt... Guitar.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja du er jo stadig den smukkeste pige i landet her! solen kommer når man kalder, landskamp i aften og tak for sidst måge :-)
GnirSkæg. guitar