23 august 2005

Idoler er også mennesker...

...de går også på lokum for at skide. Jeg så en stangstiv Sanne Salomonsen på Kupé lørdag nat. Flankeret af Nikolaj Steen, Morten Woods og Anika Askman holdt Sanne hof, iført drinks i lange baner, svømmende øjne og usikre ben. Mit idol er pinlig når hun er fuld, præcis ligesom alle os andre. But seeing is believing...

Jeg har fået grønt lys fra undervisningsministeriet til at mail-interviewe Bertel Haarder. Det sidste år på seminariet må jo følges til dørs af nogle super-artikler i Traktor, de studerendes blad. Så jeg går og brygger på spørgsmål til undervisningsministeren. Har du et godt et, så skriv det til mig i en comment.

Ellers er jeg begyndt i en uges observationspraktik i en sjette klasse som er helt vildt nysgerrige. De vil vide hvem min yndlingssanger er, hvem min yndlingsskuespiller er, hvad min kæreste hedder, hvor jeg bor, om jeg synes Beckham er sexet (her fniser de og bliver røde i hovedet så snart de har sagt "sexet"...) om det gør ondt at få en piercing i navlen, hvem jeg har fået mit ur af og en masse andre bramfrie ting. De er søde og jeg glæder mig til at det bliver mig der skal undervise dem efter efterårsferien.

Og så har TV2 igen glædet en gammel seriejunkie. Beverly Hills 90210 er startet forfra igen efter at alle 291 afsnit er løbet over skærmen på hverdags-eftermiddage, kun afbrudt af Wimbledon, Tour de France og OL i Athen. Det tager næsten 1½ år med afbrydelser at sende hele serien når den kører alle hverdage. TV2 må have en evighedslicens på serien siden der ikke bliver sendt noget andet. Serien er jo nærmest blevet fast inventar på kanalen, på linie med Nyhederne og Vejret. Så nu er der igen udsigt til sikker eftermiddagsunderholdning. 291 afsnit... tænk hvis der var så mange afsnit af Matador. Nøj!!!! :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sanne paa Rulleskoejter! Charmerende. Skulle hun have hotdogs eller Kebabs efter hun gik ud af Kupe?
Sanne og Nikolaj med chilisovs ned og ketchup ned af bluserne...
Hej Ida
Hilsen Peter

Anonym sagde ...

Næh, du - hvis de ku finde ud af at gensende samtlige FA Cup finaler, pokalfinaler, F1 grand prix'er, OL-begivenheder, (find selv på flere sportsgrene) hver eftermiddag, SÅ....

*suk*

/Anders (der lige drømmer lidt videre...)