02 september 2005

Min far er den bedste i verden

Ja, det er rigtig nok, min far er den bedste far i verden. Han er lun og tør på en vidunderlig vestjysk underspillet måde. Min far er ikke en brallerrøv som jeg selv kan være ind imellem (det må jeg have fået fra min mor....), næh, han er hyggelig, rolig og sjov! Intelligent og kærlig. Og så har han humor.
Martin gjorde mig opmærksom på en hjemmeside, som du kan tage et kig på når du har god tid og gerne vil underholdes lidt. Den hedder www.farhumor.dk og indeholder diverse citater og kommentarer, sagt af fædre i det ganske danske land. Der er nogle lårklaskere ind imellem :-) Her fik jeg også bekræftet at min far ikke er spor plat. Tænk at der er voksne mænd der stadig synes at det er sjovt at få børn og andre voksne til at hive dem i fingeren når de skal prutte...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Ida.

Tak for tippet.

Saa meget har jeg ikke grinet siden vi vandt 4-1 over England.

De har nogen gode nogen i mellem, og jeg synes ogsaa de har ret i at Fakta-katalogerne bugner af god farhumor.

Hilsen en kommende FAR (altsaa, nok lidt senere, der er ikke rogn i ovnen eller nau) Peter

Anonym sagde ...

*doh*

Jeg har lige lavet hiv-i-min-finger-tricket med min 4-årige nevø her i forgårs. Vi skreg begge af grin og han løb straks ind til sin mor for at fortælle hvor sjov jeg var - en begejstring hun ikke helt delte...

Enten har han en ekstremt vel-udviklet form for humor på højde med min 26-årige - ELLER - måske er min egen humor ikke kommet længere end et 4-årig barns...?

(og mht til drengens mor, så sagde jeg da bare "nanni-nanni-buuuh-buuuhh" til hende - hah, så fik hun den fra voksne mig...)