30 september 2005

Dullegrej

Har netop idag modtaget en lille pakke fra Aller Press, 2500 Viby Sj., med små prøver på lækkert clinique dullegrej. Jeg er så nem at lokke når det gælder "Super tilbud - prøv tre numre af Bazar og få eksklusive Clinique produkter i lækker kosmetikpung" Jeg er som fluer omkring honning. Men havde du spurgt mig for bare 6-7 år siden, da jeg blev student, om jeg nogensinde ville blive en pyntepige, så havde du fået et rungende NEJ! Jeg var ikke spor piget eller feminin, og det der med make-up og modetøj, det kunne de smarte duller bare holde for sig selv når de nu ikke havde noget vigtigere at gå op i. Idag er sagen en helt anden... Jeg har nærmest en hel udstilling stående af diverse cremer der kan både det ene og det andet, hårplejemidler med så og så gode egenskaber, parfumer, neglelakker, ørenringe, halskæder; you name it, I got it. Ja, jeg har også en øjencreme og endda en læbepleje creme. Ikke bare en Labelo-pomade, næh, en rigtig Helena Rubinstein læbecreme... Jeg er vist det man kalder en luksus-junkie når det gælder dullegrej. Hvis ikke vores kamera var gået til i turen ned i Varde Å (se forrige indslag) så ville jeg have foreviget samlingen og delt den med dig. Det må du have til gode. -Og ha så en rigtig god weekend.

Ingen kommentarer: