18 september 2005

Den blå loge

Jeg faldt i Varde å igår... Plump! Logen var på kanotur i forbindelse med den årlige logefest. Torben, Jakob og jeg sejlede i fin stil og var blevet lidt kåde, og så, lige med et lå vi i vandet og pjaskede. Det var lidt koldt, men det var nu endnu mere koldt at gå op til min fætter Alex´ hus for at få tørt tøj på. Jeg frøs resten af aftenen og sad pakket ind i et tæppe. Jeg er aldrig faldet i vandet før, men en gang skal jo være den første. Og det blev så igår.
Ellers ikke noget nyt rigtig... Jeg har vildt travlt og er begyndt til både pilates, kor og på et hjemmesidekursus. Jeg ser også Martin en gang i mellem....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ka du gaette hvad jeg er?
Fyr den op og alt det der
At laes din blog vi godt kan li
Med Matador og Beverly
Ka du gaette hvem vi er?

Du har charme du har stil
Du har Aarhus bedste smil
En cykelkonge hoejt til tops
med rock'n'roll og on the rocks
Staar i baren og goer sig til

Se den fulde mand er flaeb
Se mit flotte overskaeg
Kom med til vores maelkevej
Vi knapper bajre op til dig
Gir i bordfodbold et Aeg!!!