02 november 2005

Farvel, Train

Jeg har haft min sidste vagt på Train. Selv om det er et hyggeligt sted at arbejde, og man føler sig som del af et godt hold, så gav det for lidt penge i forhold til den tid jeg brugte på det. Man skal ikke arbejde på Train for pengenes skyld, og det er vist bedst at være single når man arbjeder om natten, for tiden man bruger der, bliver taget dobbelt fra den tid man kunne have haft med sin kæreste. Og hvor sjovt er det?

Istedet bruger jeg lidt tid i weekenderne på at være god ved mig selv og tage ned på Den Permanente og vinterbade. Det er så skønt! Vinterbadning er godt mod dårligt humør, træthed, tømmermænd, ømhed, dovenhed, negative tanker, stress, slatne lår og baller og vinterdepresioner. Det er simpelthen luxus for krop og sjæl. Og så kan man komme og gå næsten som det passer en. Jeg tror da at jeg vil tage derned idag efter praktikken og nyde at der er udsigt til solskin. Åh, at stå nøgen på en badebro badet i sollys, i november. Bliver det bedre?

Ingen kommentarer: