23 november 2005

Alting har en ende...

Jeg har taget afsked med en genstand som har været en del af mig i over 5 år. Her på det sidste har vi ikke helt kunnet forliges med hinanden, og siden det nu er mig der er den tænkende part i vores forhold, har jeg måttet tage den tunge beslutning: Jeg går ikke længere med tåring. Jeg har fået smag for sko med hæle og ikke-så-meget-plads-til-tæerne, og her passede min tåring ikke helt ind i billedet. Vi mødtes i sommeren 2000 og har været uadskillelige indtil nu. Men alting har en ende, og således også mit liv med tåring. Den ligger nu ude i badeværelset og afventer sin videre skæbne. Den er lavet af 925 sølv, så det kan være jeg smelter den om til noget andet. Vi har tværfagligt forløb om smykker i sløjd og håndarbejde på seminariet, så muligheden er der. Tak for alt, du gamle.

Ingen kommentarer: