03 december 2005

Gåsestegen er til bageren sendt...

...andestegen laver vi selv. Vi er i gang med at stege vores første andesteg, og vi er meget spændte på resultatet. Frøken Jensen guider os igennem jomfrustegningen så godt som hun nu kan, og vi kigger nysgerrige ind gennem ovnlågens glas. Den har det hedt derinde. Men når vi nu ikke har plads til en frossen and i fryseren, så må vi jo opbevare den i ovnen... Det er ikke sådan med bankogevinster.
Jeg skal have ringet til præstesekretæren ved Bryndum Kirke på mandag for at "bestille" en dato til vores bryllup. Vi håber på at der ikke er andre der har fundet på at blive gift på den dato som vi går kredser om.

Jeg skal aflevere problemformulering til min bacheloropgave på fredag, d. 9. december, og har efterhånden indkredset mit emne til at omhandle en undersøgelse og en diskussion om hvorvidt min hypotese, at sløjd er et basisfag i skolen og i indlæringssammenhæng, holder. Nu har jeg noget forholdsvis konkret at arbejde ud fra, og så skal jeg bare have læst en ordentlig røvfuld faglitteratur i min juleferie. Godt den ikke er særlig lang i år...

Og så har min kusine Ghita fødselsdag idag. Tillykke med det!

Ingen kommentarer: