31 december 2010

Nyt år - tak.

Nej, nu er mit liv altså ved at udvikle sig til en farce... Jeg er igen indlagt med Eva, som har lungebetændelse. Faktisk havde hun også lungebetændelse sidst vi var her, og hun er nok ikke kommet ordentligt ovenpå. Fik jeg sagt: Hu-fucking-rra!!

Måske får vi lov at komme hjem i eftermiddag, og så være "åbent indlagt", således at vi skal herind et par gange om dagen til medicingivning og tjek. Men nu har hun feber igen, så jeg tror ikke på noget som helst før det rent faktisk er sket.  Og arbejde. Ja, det er fredag idag og hverdagen begynder igen på mandag. Men Eva er ikke rask på mandag. Hendes imunforsvar er på ingen måder klar til at hun kan komme i dagpleje på mandag. Ole er muligvis heller ikke klar. Han hoster som en gammel mand der har røget fyrre smøger hver dag hele sit liv. Og bliver forpustet ved den mindste aktivitet. Og får åndenød. Fik jeg sagt: Hu-fucking-rra!!! 

Jeg tror på karma. Jeg tror på at der er en mening med de ting vi udsættes for. Og måske er der nogle højere magter der har en plan med os, med mig. Måske kan jeg se meningen med det hele om nogle år. Lige nu er jeg bare glad for, at jeg ved at jeg dybest set er et glad menneske. For smilet - det oprigtige, ærlige, glade smil - er godt nok lidt svært at finde frem lige nu. Der må gemme sig gode ting til min familie og til mig i 2011.

1 kommentar:

Nina sagde ...

Det er jeg sikker på det gør! Det burde det sgu!!
Godt nytår søde Ida.
Kh. Nina