24 juli 2005

Sidste år ved denne tid gik vi sammen her.

Ja, den hurtige vil vide at det er den første linie i en gammel Sanne Salomonsen sang der hedder "Uden Dig" og er fra "Sanne"-albummet (det rød-orange...) Sidste år var Martin og jeg i København sidst i juli og her fotograferede vi os selv ved Rosenborg. Nu er han i Taipei med Vocal Line på koncertturné, og jeg kan vist godt - uden at overraske nogen - indrømme, at jeg savner ham helt forfærdeligt. Meget mere end jeg troede jeg ville. Og der går en hel uge inden han kommer hjem til mig igen. Jeg skal slet ikke begynde at tænke på hvordan jeg skal få tiden til at gå, for så begynder jeg så småt at gå i panik. Strandbabe er det vist ikke så sjovt at være i det danske sommervejr for tiden. Og penge har jeg ingen af, så savne-shopping er også udelukket. Mine forældre kommer dog på tirsdag for at adsprede mig lidt. Men de er jo ikke Martin...

Imorgen har jeg dog én meget vigtig mission: Tina Dickows nye plade "In The Red" udkommer, og hun holder autograf session i Stereo Studio i morgen eftermiddag. Det må jeg simpelthen ikke gå glip af!!! Ny plade med autograf på udgivelsesdagen, det bliver ikke bedre. Så er der noget at stå op til :-)

Ingen kommentarer: